Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2015 11:09 - История за майчината любов
Автор: borlinov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2138 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 Като малък винаги съм се чудел защо най-хубавите филми имат тъжен край. Или са прекалено драматични, с прекалено много обрати. Не може ли въпреки всички перипети, през които минават героите накрая да има хепи едн? Защо толкова много драма? Не са ли твърде емоционални?

 С времето обаче осъзнах защо тъжните и драматични филми са такива. Разбрах защо оставят горчив вкус в устата. Вече знам защо жените плачат на тях, а мъжете неуспешно се опитват да скрият емоциите си казвайки някоя тъпа шега. Тъжните филми са такива, защото ни дават урок. Преживяваме последствията от нещо, без да ни се е случило. Казват ни, че живота има две страни, и добра, и лоша. Казват ни да оценяваме нещата, които имаме навреме, защото нищо не е вечно.

 Днес, майко, ще ти разкажа една история, която само има предпоставка за тъжен край. История за майчината любов. Паралелно ще върви една и съща история, разказана от двама автори. Мен и…теб.

                   ***

Беше преди години, с нетърпение дочаках лятната ваканция. Най- накрая                                                                                          дойде време за море. Пълна семейна идилия. Цял ден игри с брат ми. Бяхме на плажа, а в плувките ми както винаги имаше пясък. Много неприятно чувство.

                      ***

Най- сетне дойде време за лятна почивка! С мъжът ми събирахме пари цяла година, дойде времето за отпуска и заведохме децата на море.
                     ***

Просто няма как! Невъзможно беше някой да изкара мен и брат ми от водата. Толкова я обичахме. Дайте ни само морската вода!
                        ***

Децата най- обичаха водата. А аз и мъжа ми- разходките вечерно време и излежаването на пясъка. Винаги много се притеснявах, когато Боби и Марти са във водата. Страх ме е от дълбоко, а освен това плувам много зле.

***

С Марти се гмуркахме, плувахме непрекъснато и си представяхме, че сме водолази на тайна мисия или спасители на плажа. Изведнъж обаче улисани в игри се бяхме озовали доста навътре в морето без да разберем, а мъртво течение продължаваше да ни дърпа. Паникьосахме се. Вече не бяхме супер добри плувци, а деца в беда. Започнахме да плуваме по посока на брега, но сякаш всичко се случваше на забавен каданс. Изведнъж Марти изчезна от погледа ми. Не знам как, но се бях озовал на плитко. Обърнах се назад и видях брат ми и мама навътре в морето, от началото виждах и двамата, а после само Марти.

***

Децата си играеха спокойно, къпеха се и се боричкаха във водата. Мъжът ми си четеше вестник, а аз ги гледах. По едно време Боби започна да плува към брега, някак си паникьосано, Марти беше останал зад него. Видя ми се, че е доста навътре във водата, което беше странно. Нещо със сигурност не беше наред. Той се давеше. Имаше нужда от помощ. Затичах се, и право във водата. Трябваше да си спася детето. Отивах навътре, усетих мъртвото течение. Вече не усещах дъното под краката си. Защо ли не бях по-добър плувец… Едно беше ясно, че ще си спася детето! Не можех да плувам, затова просто го хванах през кръста, потъвах надолу, отскачах от дъното и така избутвах Марти над водата, за да си поеме въздух. Аз нямах тази възможност. Но нямах и избор. Направих най- нормалното нещо на света, отидох за да спася сина си. Не знам колко време беше минало, и колко време бях прекарала под вода, но дойдоха хора с надуваем дюшек и ни спасиха. Всичко завърши добре!

***

 Да мамо, всичко завърши добре! Благодаря ти, че разказа историята и от твоя гледна точка. От тук нататък ще продължа само аз.  Това беше историята, която никога няма да забравя. За Бога, мама отиваше навътре в морето, нещото от което най-много се страхуваше. Но не се поколеба дори за миг. Детето й имаше нужда от помощ и тя беше готова да умре в името на това да му помогне. Не помисли дори за секунда за себе си, изключи си инстинкта за самосъхранение, и беше готова да заплати със собствения си живот, само и само Марти да бъде спасен. Най- голямото доказателство за любовта на една майка. За твоята любов мамо! Честит 8-ми март! Благодарим ти, че в живота си имаме човек, който би умрял за нас. Ти също имаш!

 

 

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. oceanofdreams - Много трогателно. . Съжалявам, но ...
08.03.2015 13:42
Много трогателно.. Съжалявам, но мисля че по погрешка натиснах, че не ми харесва :( Много истинска история, която доказва колко силна е любовта на майките ни
цитирай
2. borlinov - Радвам се, че ви е харесала истор...
08.03.2015 23:03
Радвам се, че ви е харесала историята. По действителен случай е, като е оставила изкючително трайно и силно впечатление в мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borlinov
Категория: Спорт
Прочетен: 185903
Постинги: 70
Коментари: 55
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031