Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2015 11:42 - Кога ще свърши светът?
Автор: borlinov Категория: Забавление   
Прочетен: 1305 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 16.03.2015 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Знаете ли, дядо ми е един много начетен човек. Един такъв…широко скроен, общителен,всеотдаен, интересен. Човек отбиращ от всичко. Занасям си аз лаптопа на село и още щом ме види, дядо веднага иска да провери какво става във Фейсбук. Разглежда снимки на внуците, на гаджетата им. После проверява какво ще бъде времето на другия ден, прочете някоя новина, която е пропуснал. Винаги иска да му покажа и някоя друга игра- я ФИФА, я някой симулатор. Човек ще си каже, че направо си е тийнейджър! Но после си пуска „СКАТ“ и почва да слуша стари градски песни и първоначалното впечатление си отива.

 Знаете ли, един път си говорех с дядо ми, и той ми разказа как през годините е изчел тонове книги на тема кога ще свърши светът. Преглеждал е различни календари, много предсказания, много гледни точки на учени. Изобщо, превърнал се е в някакъв експерт по темата. Разбира се, след като ми сподели това, нямаше как и да не дойде логичния ми въпрос- Кога, аджеба, дядо, ще свърши светът? Старецът се усмихна под мустак( винаги като се усмихне така, сякаш ми казва: „Ееех момче младо,наивно…“), погледна ме и ми отговори: Кога ще свърши светът ли? Чел съм толкова много по темата, че стигнах до един извод. Когато ми умре бабичката, за мен половината свят е свършил. Като умра и аз, целият свят е свършил.“

 Знаете ли, разбираемо не очаквах подобен отговор. Очаквах числа,уравнения, дати, години. Но всичко това би било грешно, а отговорът на дядо беше верен и напълно промени мирогледа ми. Осъзнах, че всеки ден ние се тревожим за твърде много неща. А както е казала Маргарет Тачър, 90% от нещата, за които се тревожим не се случват. Обзети сме от съжаления или наслади от миналото, планове за бъдещето, а животът неусетно си минава. Ние не оценяваме нещата, които имаме. Броим проблемите, а не благословиите си. Ценностната ни система е напълно объркана и манипулирана. Абсолютна бъркотия!

 Знаете ли, харесва ми историята за човекът, който преди да умре искал ковчегът му да бъде носен от лекари. По пътя да бъдат разхвърляни всичките му материални придобивки, а ръцете му да висят отвън! Защото пред смъртта дори лекарите са безсилни, материалните придобивки нямат стойност в отвъдния живот, а на този свят идваме и си отиваме с празни ръце. В живота има неща, които са много по-важни от тези, които вие мислите, че са. И мога да ви ги кажа, ама НЯМА! Защото е ваша работа, да ги откриете.

 Знаете ли, няма никакво значение кога светът ще свърши…




Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borlinov
Категория: Спорт
Прочетен: 185960
Постинги: 70
Коментари: 55
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031